WElcOME tO My PAge

WELCOME2.. EHEM2.. AT-10-TION... AQ NAK HIDUP TENANG~ HEHE~

Sunday, December 12, 2010

........♥#########♥
.....♥#############♥
...♥###############♥
..♥#################♥..................♥###♥
..♥##################♥..........♥#########♥
....♥#################♥......♥#############♥
.......♥################♥..♥###############♥
.........♥################♥################♥
...........♥###############################♥
..............♥############################♥
................♥#########################♥
..................♥######################♥
....................♥###################♥
......................♥#################♥
........................♥##############♥
...........................♥###########♥
.............................♥#########♥
...............................♥#######♥
.................................♥#####♥
...................................♥###♥
.....................................♥#♥
.......................................♥
.......................................♥
.....................................♥
...................................♥
.................................♥
..............................♥
............................♥
.........................♥
......................♥
..................♥
.............♥
.........♥
......♥
....♥
......♥......................♥...♥
..........♥.............♥............♥
..............♥.....♥...................♥
...................♥.....................♥
................♥......♥..............♥
..............♥.............♥....♥
.............♥
...........♥
..........♥
.........♥
.........♥
..........♥
..............♥
...................♥
..........................♥
...............................♥
.................................♥
.................................♥
..............................♥
.........................♥
..................♥
.............♥
.....♥
...♥
.♥.............................♥....♥
♥..........................♥...........♥
.♥......................♥................♥
..♥...................♥..................♥
...♥....................................♥
.....♥................................♥
........♥.........................♥
...........♥...................♥
..............♥..............♥
..................♥.......♥
.....................♥..♥
.......................♥

Tuesday, December 7, 2010

.CI.N.T.A.

Bila sebut tentang CINTA semua orang suka .. hee... manusia tak lari dari ingin di cintai dan mencintai. Begitulah lumrah manusia. namun begitu, cinta kepada manusia buat kita leka dan cinta untuk Allah adalah segala-galanya...



Bila senang yg ku ingt si dia,
BUKAN kusyukuri nikmat Allah..
Bila sakit yg ku perlukan si dia,
BUKAN ku mohon kesembuhan dari ALlah,
Bila ku gembira yg ku ceritakan pada si dia,
BUKAN berterima kasih pada ALlah,
Bila gelisah ku menelefon si dia,
BUKAN ku mengadu pada ALlah,
Bila sedih aku beritahu si dia,
BUKAN merintih di hadapan ALlah Dan
Bila si dia meninggalkan akuYang ku salahkan ALlah
BUKAN mempercayai Qada' & Qadar ALlah..
Bila esok ku bernyawa lagi, yg ku kenang si dia,
BUKAN ALlah..
Selalu ku bersama si dia,
Tapi jarang sekali dgn ALlah...
Selalu ku teringat si dia,
Tapi jarang sekali ku Rindu ALlah...
Selalu ku mendampingi si dia,
Tapi jarang sekali ku bteleku di hadapan ALlah...
Selalu ku say I LOVE U pada si dia,
Tapi sukarnya pada ALlah...

SAMPAI 1 SAAT,

BILA AKU KEMBALI KEPADANYA, YANG KU TEMUI ALLAH BUKAN SI DIA YANG KU SANJUNG, YANG KUSAYANG, YANG KU CINTA...



Bila ALlah bertanya, aku hanya diam mmbisu..

Aku diseksa, aku dihukum...



Tapi si dia xdatang menolongku...

Bila ku ditanya lagi.. Aku jawab tidak tahu..!!!



Aku diberi azab seksa yg tidak terperi sakitnya...
Kelibat si dia pown aku xnampak...



Saat ini yg ku ingat BUKAN si dia.. Tapi ku merintih hiba,

meratap simpati, Merayu dan memanggil ALlah, ALlah, ALlah.. BUKAN lagi si dia...



KALA ITU YANG AKU HARAPKAN ALLAH MEMBERI PELUANG UTK AKU BERTAUBAT DAN SENTIASA MENYINTAI, MENYAYANGI, MENGINGATI & MENGASIHI ALLAH BUKAN SI DIA...



Ya ALlah, yang ku perlukan hanya diriMUYa ALLAH, yg ku kusyukuri nikmatMU Ya ALLAH, yg ku dambakan hanya CINTAMU Ya ALLAH, seandainya esok masih ada CINTA ini melabuh padaMU KASIH ini bertebaran hanya utk MURINDU ini ku sampaikan kpdMU





Saturday, December 4, 2010

AHLUL-AHLUL ANDEKA BATCH 1014

nama : siti khairunnajwa binti haji sabri
lokasi : langkawi,kedah~


nama: nur 'aqilah suhail binti abdullah
lokasi : langgar,kedah~

nama : nur amalina binti shukor
lokasi: adess,aq x taw la plak.. nanti ler update.. hehe.. sori..





nama : tuan ina fazrina binti tuan ahmad dusuki ( yg kiri tuh )
lokasi : padang serai,kedah~



nama : noor syakinnah binti rosslan
lokasi: alor janggus,kedah~







nama : umairah rifqah binti ilas ( atlit andeka )
lokasi: marang,terengganu~
 


nama : nur shazana binti sobri ( yang paling kiri tuh )
lokasi : kg titi gajah,kedah~
nama : nur izzati binti nozulan
lokasi : bukit pinang,kedah~
nama : nik alya syakirah binti nik ahmad faris
lokasi: jitra,kedah~
nama : husnul syakierah binti abu kassim
lokasi : kuching,sarawak~



i hope we'll be happy..

Friday, December 3, 2010

Assalamualaikum,
> baca ni.
>
> Semalam. siaran RTM di Negeri
> Pahang. tergempar ramai orang terdengar bunyi dentuman yang sangat kuat disusuli gempa bumi selama 3 minit,
>
> mungkin ini tanda2nya.
>
>> kpd semua yg bergelar muslim,hari nie pakar meteorologi bhgn bunyi dr Rusia m'dapati sesuatu bunyi ganjil spt ngauman raksasa dr bwh mantel bumi. menurut para ulama kemungkinan besar itu ialah suara Dajjal y b'usaha utk naik ke muka bumi. oleh itu,kita disuruh sentiasa x berhenti azan dan solat,sebarkn kpd umat ISLAM yg lain. Amanah!! Wallahualam. KITA YANG MENENTUKAN DIRI KITA>
JGN SKIP!!!> utk baca ni. Sebarkan kalau sayang pada islam.
>
BAHAYANYA KARTUN POKEMON POKEMON dan BINATANG2 yang ade dalamnya.
>
> POKEMON bermaksud saya yahudi,
>
> PIKACHU bermaksud jadilah seorang yahudi.
>
> CHARMANDER bermaksud ALLAH itu lemah nauzubilla..h).
>
>> jadi. tolonglah SEBARKAN kepada rakan2.
>
>> smua org yg ade yahoo messenger (ym), tolong jangan add org yg id die
> macam ni:
> anamuslim_cute_97@yahoo.com
> die cuba nak murtadkan org Islam.
> tolong forwardkan mesej ni kepada sumer org Islam!!!(kalau rase sayang ngan org
> Islam la!!!!!!. kalau tak sayang, x payah forward!!!) jngan smbong n
> bongkak..skrng korng gembra larh. tnggu balasan dkat kubur

ASTAGHFIRULLAHHAL'AZIM~

Aq menahan kemarahan nieyh dengan kesabaran...  ASTAGHFIRULLAHHAL'AZIM.... kenapa la wujud

orang macam tu di dunia ni...?? huh~ dah la satu RUMAH ( di sekolah ),next year,entah macam mana la 

hidup aq~..?? aq cuma nak hidup aman dan damai tanpa sebarang gangguan.. ingat,naik skolah 

menengah,boleh la aman sikit sebab jumpa kawan baru... tapi,rupa2nya kawan baru yang sorang tuh,lebih

teruk dari kawan lama.. merendah-rendahkan orang,mentang2 la dia kaya... handphone
kawan

kena rampas,pown dia tak kasihan.. malah,hina kawan tu siap.. kowt la dia sebagai salah seorang 

kawan,nak tolong support,tapi TIDAK~.. meremehkan lagi ada laa.. Al-maklumlah,orang kaya... bila orang 

tak nobatkan dia sebagai salah seorang yang paling kaya dalam kelas dia,dia melenting.. kononnya nak 

menunjuk la kata dia kaya.. kawan dia yang paling kaya pown merendahkan diri gila2.. dia

pulak,meninggikan diri..?? haish,tapi,apa boleh buat,redha jer   laa.. cuba jugak nak amankan dunia...

tapi,x menjadi,aq pulak yang bergaduh sekali.. ish2.. apa boleh buat,BERDOA JER LAA PADA YANG 


MAHA BESAR AGAR DILEMBUTKAN HATINYA UNTUK BERBUAT BAIK... AMIN...

Wednesday, December 1, 2010

C.O.U.P.L.E.

Sebelum couple:

Laki : Ya! Dah lama saya tunggu saat ni!

Perempuan: Awak nak tinggalkan saya tak?
...
Laki: Jangan fkir macam tu! Tak mungkin terjadi!

Perempuan: Awak cintakan saya tak?

Laki : Ya! Setiap hari!

Perempuan : Awak pernah tipu saya tak?

Laki : Tak! Kenapa awak selalu tanya macam tu?
Perempuan :Awak akan cium saya tak?

Laki: Mesti! Setiap kali berpeluang, saya akan buat!

Perempuan : Awak akan pukul saya tak?

Laki : Gila ka? Saya bukan lelaki yang macam tu!

Perempuan : Boleh saya percayakan awak?

Laki : Ya!

Perempuan : Sayaaaaang!!!

Lepas couple, baca dari bawah sampai atas...
assalamualaikum,kepada semua yang bergelar MUSLIM,hari ni pakar bahagian
bunyi dari rusia mendapat sesuatu bunyi ganjil dari bawah mantel
bumi,menurut para ulama,kemungkinan besar itu suara DAJJAL yang berusaha
untuk naik ke muka bumi oleh itu,kita disuruh sentiasa tidak berhenti
azan dan solat,sesiapa yang terbaca atau membaca ini to...long sebarkan
kepada umat ISLAM